Harry van Hest - 01

Harry van Hest - 01

Welkom bij de Klanten Wegjaag Club

PROFIEL

Reeds meer dan twintig jaar coördineert, presenteert en begeleidt Harry van Hest allerlei campagnes gericht op klantenwerving en klantenbinding.

Hij is dan ook de geknipte man om als Belgische voorzitter van de Klanten Wegjaag Club (KWC) dé lezing te brengen, die een nieuw perspectief geeft aan het begrip "klant".


 

 


FORMULE

Het seminar duurt (afhankelijk van de mogelijkheden) tussen 45 minuten en 1,5 uur, heeft een interactief karakter en wordt gepresenteerd aan de hand van 150 (!) slides.
Aantal toehoorders onbeperkt op voorwaarde dat projectie- en geluidsmateriaal voldoende capaciteit hebben.


ONDERWERP

Dit seminar wakkert terug de aandacht aan voor wat in zakendoen steeds een prioriteit moet zijn: 'de focus op de klant'.
Heel wat trainingen, voordrachten, seminars etc. over 'klantvriendelijkheid' missen hun uitwerking omdat ze de doelgroep niet meer aanspreken. Men heeft het allemaal al een keer gehoord en/of gezien en hoe belangrijk het omgaan met klanten ook is, er begeleidend bij stilstaan heeft zelden effect.

Maar daar brengt de Klanten Wegjaag Club verandering in. Dit seminar zet nl. op zo'n geraffineerde en vooral humorvolle manier de 'do's en dont's' met klanten op een rijtje, dat maanden later het effect nog nazindert.
De KWC houdt namelijk een spiegel voor waarin iedereen zichzelf en zijn omgeving herkent.
Dit spiegelbeeld wordt ook nog eens uitvergroot zodat niemand van de toehoorders er om heen kan(begin maar alvast 10 tips te verzamelen om klanten aan de telefoon weg te jagen of noteer alvast even wat voor u de ideale manier is om tijdens een afspraak met een klant de "deal" te saboteren etc.)

Succes gegarandeerd en uw medewerkers zullen u dankbaar zijn dat ze het mochten meemaken!


REFERENTIES

Van klanten:

“Wat een schitterende sessie! Toegegeven, in het begin wat confronterend omdat de omgekeerde wereld naar voren werd gehaald met De Klanten Wegjaag Club. Maar zeker is dat door deze unieke benadering van klantgerichtheid en vooral ook door de enorme en fantastische dosis humor veel impasses worden doorbroken.
… Zelden iemand met zoveel enthousiasme en zoveel energie een 2-uur durende presentatie zien brengen. …”
Jean-Paul Teyssen – Carglass


"Voor onze Marketing Day, die in het teken stond van Experience Marketing, waren we op zoek naar een gastspreker die ons kon doen voelen wat 'experience' betekent en bovendien een boodschap had te verkondigen. Harry's presentatie (ik zou het meer entertrainment noemen - ja, mét 'r') paste perfect in deze doelstelling: de presentatie op zich is een 'experience' en de boodschap is zeer zeker over gekomen."
Bruno Barrat - Lunch Garden


“Bedankt voor het sprankelende educatainment!”
Geert Bruggeman – Plantijn Hogeschool


“Van harte bedankt voor uw schitterende presentatie op de Database Marketing Conference Day!”
Angélique Schot - Stichting Marketing


“Alle bedrijven en organisaties van België staan voor de prangende keuze: lid blijven of hun klantgerichtheid aantonen en eruit gegooid worden.”
Freddy Michiels – KMO Insider


“Confronterend, vanwege het vertrekpunt vanuit de ‘omgekeerde wereld’.”
Ludo Verhaege – Meeting & Incentive Media


“Met en knipoog willen we bedrijven aanzetten tot meer klantvriendelijkheid!”
Dirk Coosemans – Het Laatste Nieuws


“Klanten Wegjaag Club … klinkt hilarisch, maar bij nader toezien …”
Kristof Simoens – Bizz Magazine


"Bij deze willen wij u bedanken voor het geslaagde seminarie met de Klanten Wegjaag Club in Brugge op 15 oktober."
Walter De Smet - Euro-Sprinters

 

“Inspirerend! Harry van Hest inspireerde een groep van 35 dynamische ondernemers op het Ecademy Belgium event van november 2005 om zo snel mogelijk hun klanten weg te jagen. Dat was een wervelende en zeer leerrijke presentatie! Ik raad dan ook iedereen aan om deze workshop asap bij te wonen.”
Hendrik Deckers - Voorzitter Ecademy Belgium

“Bedankt voor uw presentatie van De Klanten Wegjaag Club. … De boekjes waren snel ‘uitverkocht’ dus wat dat betreft is de boodschap goed overgekomen. Het was plezierig samen te werken en wellicht tot een volgend evenement.”
Charles van der Mee – DTO – Ministerie van Defensie Nederland


"... Ik vond het een zeer geslaagde presentatie van Harry van Hest en een korte blik op de evaluatieformulieren vertelt mij dat de deelnemers dat ook hebben gevonden.”
Mirjam van der Molen – Nederlandse Vereniging voor Service Management

 

Van deelnemers:


“Een andere kijk op de klant... therapeutisch. Ik vond het een zeer opfrissend gegeven de klant op zo'n paradoxale manier behandeld te zien... Schitterende presentatie! Hartelijk dank, Harry!”
Serge Lippens


“Een klant is een irritante en arrogante flikker... Harry, na uw presentatie kon ik niet anders dan het eens zijn met u. Prachtig hoe u dit voor ons hebt kunnen brengen. De manier waarop is magnifiek. Ik ga er dadelijk werk van maken. Hier komt niemand meer binnen vandaag. :-) Bedankt!”
Kevin Heylen

“Zal ik je eens even lastigvallen? Harry, Vermits je geen klant van me bent, verwaardig ik me je te storen. Ik hoop dat je er de pest aan hebt aan al die bedankingen te moeten lezen! Wat een tijdverspilling terwijl je zoveel belangrijke dingen te doen hebt...
Doe zo voort :-) ”
Ray 'Creation' Laenens

“Proficiat, Harry!! En bedankt om de zaken eens 'anders voor te stellen'. Een eye-opener? Zeker weten. Vanochtend nog had ik een prioriteit,...oeps. Ben ik nu erelid?”
Yves 'Motiv-Action' Miserez


“Klanten, Welke klanten! Harry, Je hebt me een leuke avond bezorgd. Je wist het onderwerp tot op het einde boeiend te houden en het ere-lidmaatschap op zak zal mij in de toekomst nog wel van pas komen. Dank je.”
Bart Hendrickx

“Refreshing! Beste Harry, Doe al jaren mijn best om de klant zo effectief mogelijk weg te jagen. Onder het motto: De klant is koning maar ik ben Keizer. Maar lukt niet best, uw adviezen zullen hier zeker toe bijdragen. …”
Mike Verdugt

 


EXTRA

- Aansluitend op het KWC seminar kan er ook nog een trainingstraject opgestart worden waarvoor de KWC in zo wat elke provincie een trainingsbureau als partner heeft.
- Maar uiteraard kan u eigen trainingsfaciliteiten inschakelen. Indien er trainingen volgen, heeft de KWC ook nog certificaten van erelidmaatschap (voor bij de start) en certificaten van "onvermogen" als afsluiting van de training om te laten pronken tussen uw ISO-normen en aanverwante …

 

 

Management / Ondernemen / Klant / Humor

Gesproken talen: Moedertaal