Kris Verbeeck

Kris Verbeeck

Marketing, verhalen uit de praktijk

PROFIEL

Kris is managing partner van een marketing- en communicatiebureau. Hij vertelt vanuit zijn ervaring over boeiende cases en ervaringen uit het bedrijfsleven.

Kris stond als marketeer mee aan de wieg van nogal wat nieuwe projecten zoals de lancering van home shopping televisie, hij creëerde de hype rond de “Spaanse mossel” en was hiermee de eerste om de Nederlandse mosselmannen frontaal aan te vallen, hij stond (en staat nog steeds) mee aan de wieg van hoge definitie televisie in Europa ...
Kortom een marketeer pur sang die graag zijn ervaring deelt.



FORMULES


In afspraak


ONDERWERPEN

- B2B Marketing wat zijn de nieuwe trends in B2B marketing en hoe gaan bedrijven hiermee om.
- High Definition Television, de lancering van HDTV in Europa (case study)
- Mussels from everywhere except Holland (a mussel case). Een Belgische kmo startte 4 jaar geleden met de invoer van Spaanse mosselen en creëerde een grote hype ... wat is de status op vandaag
- Home Shopping, waarom kan home shopping WEL een succes zijn?
- ...

PUBLICATIES

In aantocht


Marketing, home shopping televisie, hoge definitie televisie, high definition television, Spaanse mosselen

Gesproken talen: Moedertaal