Paul Meert

Paul Meert

Tijd, anders bekeken

PROFIEL

Studies: Ing. Elektronica, Praktische Psychologie en Leertechnieken voor volwassenen

Werkgevers: CN Rood, HP, Siemens, Umicore, Scandinavian Service School en Time Manager International Benelux, Frankrijk, Engeland, Verenigde Staten en Canada

Nu: Zelfstandig “Infotainer”, Facilitator van “Veranderingen in géén tijd” en auteur
Internationaal erkend als specialist in TIJD en PERSOONLIJKE DIENSTVERLENING
Gastdocent “Interne Communicatie” EHSAL, KUL, VLEKHO en UAMS



FORMULE

Standaard 45 minuten tot een dagdeel


ONDERWERPEN

• De “Tijd van de Klant”.
• “TIJD” totaal ANDERS bekeken.
• “Kwali – tijd”.
• Time or NO – Time Management?
• Quantity – or Quality Time?
• IKZ of ikz?
• TQM or IQM?
• Time – Out or Burn – Out?
• Time is money, but Service Time is Gold!
• Een holistische kijk op het begrip ‘KLANT’.
• NU – Management.
• Change in NO time.
• Géén Tijd? Leef NU! 250 “Tijdstillers” voor onthaasting

INFOTAINMENT aanpak:
“Infotainment” is de kunst om moeilijke en of belangrijke boodschappen op zéér korte én aangename wijze en op hetzelfde moment mee te delen aan iedereen binnen eenzelfde organisatie.Daarbij is de humoristische toon nooit veraf!

STIJL: apart en humoristisch!
“De Toon Hermans van de bedrijfswereld!”
(dixit Willem Duys na een optreden in het RAI gebouw in Nederland voor 2.000 toehoorders)


PUBLICATIES

Co – auteur “De Tijd van de Klant” verscheen ook in het Frans, Spaans, Italiaans en Portugees
Auteur
“NU – management”,
“Verandering vraagt géén tijd” (3de druk) dat eveneens in het Frans verscheen (2de druk),
“Géén Tijd? Leef NU!” / 250 “Tijdstillers” voor onthaasting (2de druk)
Interviews op radio en TV (o.a. Groot-Brittanië, TV Limburg, Canvas/ Lichtpunt, Kanaal Z)


Gesproken talen: Moedertaal