Tijd, anders bekeken
TOPICS
FORMULE
Standaard 45 minuten tot een dagdeel
INFOTAINMENT aanpak:
“Infotainment” is de kunst om moeilijke en of belangrijke boodschappen op zéér korte én aangename wijze en op hetzelfde moment mee te delen aan iedereen binnen eenzelfde organisatie.
Daarbij is de humoristische toon nooit veraf!
STIJL: apart en humoristisch!
“De Toon Hermans van de bedrijfswereld!”
(dixit Willem Duys na een optreden in het RAI gebouw in Nederland voor 2.000 toehoorders)
PROFIEL
Zelfstandig “Infotainer”, Facilitator van “Veranderingen in géén tijd” en auteur
Internationaal erkend als specialist in TIJD en PERSOONLIJKE DIENSTVERLENING
Gastdocent “Interne Communicatie” EHSAL, KUL, VLEKHO en UAMS
Vroegere werkervaring : CN Rood, HP, Siemens, Umicore, Scandinavian Service School en Time Manager International Benelux, Frankrijk, Engeland, Verenigde Staten en Canada
Studies: Ing. Elektronica, Praktische Psychologie en Leertechnieken voor volwassenen
PUBLICATIES ed
Co – auteur “De Tijd van de Klant” verscheen ook in het Frans, Spaans, Italiaans en Portugees
Auteur “NU – management”,
“Verandering vraagt géén tijd” (3de druk) dat eveneens in het Frans verscheen (2de druk),
“Géén Tijd? Leef NU!” / 250 “Tijdstillers” voor onthaasting (2de druk)
Interviews op radio en TV (o.a. Groot-Brittanië, TV Limburg, Canvas/ Lichtpunt, Kanaal Z)